ביקורת על הלחימה: "לא ההכרעה שאנו מצפים"

    המהדורה המרכזית No Comments on ביקורת על הלחימה: "לא ההכרעה שאנו מצפים"

    סא"ל במיל' ירון בוסקילה לגדסי במהדורה המרכזית ב'קול חי', על המכתב לקבינט: "נותנים רוח גבית למטכ"ל ולקבינט להמשיך לפעול בעוצמה רבה ברצועה ובצפון הרצועה בפרט. צבא המילואים נועד כדי להכריע מלחמות"

    צילום: הביטחוניסטים
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סא"ל במיל' ירון בוסקילה, שוחח הערב (שני) איתי גדסי במהדורה המרכזית של 'קול חי' והתייחס למכתב ששלח לקבינט המלחמה, יחד עם 130 מפקדים אחרים: "זה מכתב שהמטרה שלו היא לתת רוח גבית למטכ"ל ולקבינט להמשיך לפעול בעוצמה רבה ברצועה ובצפון הרצועה בפרט. צבא המילואים נועד כדי להכריע מלחמות. עלינו לפגוע ביכולות הצבאיות והשלטוניות של חמאס עד תום. אם נאפשר חזרת תושבי צפון הרצועה לבתים וירי שנמשך לישראל זו לא ההכרעה שאנו מצפים".

    עם זאת, הוא הבהיר: "אנחנו פועלים ביד קשה מאוד, במקצועיות ובחתירה למגע. צריך לזכור שהחמאס השקיע שנים ארוכות בבניית תוואי תת קרקעי. זו לחימה לא פשוטה. אנחנו רואים המון הצלחות באזור מאוד מורכב".

    על אי ההכרעה בנושא היום שאחרי: "זו בעיה חמורה. קשה לעצב ככה את ההישגים בהתאם למדיניות. מלחמה היא עניין אסטרטגי ולא רק טקטי".

    על החות'ים: "החותים הם עוד זרוע איראנית. העולם צריך להבים שכשיהיה בידיה נשק גרעיני היא תהיה עוד הרבה יותר אלימה. כדאי לעולם כולו להידרש לנושא".



    0 תגובות